tirsdag 31. oktober 2017

Norske Rotehjem


Jupp --- eg innrømmer det så gjerne 

VI HAR EIT HUS som er FULT opp at ting og tang som vi IKKJE trenger...

og eg kunne sikkert være ein GO kandidat til
Norke ROTEHJEM ...

Men eg må vel innrømme det - det hadde vært så deilig at noen kom inn og kasta halvparten av det vi har av ting og tang.
Ja da eg mener det - og etter å sett på TV mange episoder av Norske Rotehjem tenkte eg at eg faktisk kan gjøre noe med det selv, i alle fall ta noen tak no og da 






Og det var faktisk ikkje så vanskelig når ein BARE kommer i gang 
og tar seg litt TID ... og først ute var faktis vaskerommet i hovedetasjen -- som faktis ikkje er noe vaskerom. men eit rom som vi bruker da vi kommer inn med arbeidstøy ;)





og her er det faktisk veldig lenge siden eg i alle fall har sett vegg og gulv,
her flyter det av alt som har ein plass ein annen plass i huset . som skulle vært kasta eller noe i den dur ...
Og da mor først var i gang vart det faktis ikkje lenge til vi faktisk såg vegger og gulv .



og heldige meg så har vi ein miljøstasjon rett ved - var bare å fylle inn i bilen og kaste - fort gjort ...
og NEI BIRK  vart ikkje kasta ;)

Så no håper eg rydde lysten fortsette og tar rom for rom ;)


1 kommentar:

  1. Slike oppryddingar er bra av og til.
    Utruleg kva som blir samla på, iallfall her ;)

    Onsdagsklem frå Anne-Mari

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...