onsdag 10. mai 2017

utfordringer i KØ ....




Eg innrømmer det så gjerne -- eg liker å bli utfordret ;)

men det er ikkje alle eg er like komfortable med  - eg innrømmer det og eg .
Og da ei go veninne utfordrer meg til å legge ut noe eg har laget i 7 dager og utfordre andre til det samme  7
tenkte eg lett blæææ .... det gidder eg da ikkje ...


men etter å ruget litt på den ideen har eg snudd på tanken og utfordrer meg selv til å finne  7 ufo strikk og gjøre dei ferdig,
den tanken likte eg bedre .

for ja da -- eg har ein god plan på det meste eg lager, men så kommer det plusselig ei anna plan som var bedre og da er det jo så lett å slippe den første og strekke seg etter den neste 
- og eg har mange uferdige planer liggende rundt omkring ;)




No begynner eg på den som har ligget minst -- nemlig sokkegarn fra Arne/Carlos .
Kjøpt på Lillehammer for 2 veker siden -
- starta så bra heilt til eg syns dei sokkene vart vel ROSA .

Så no snur eg om på planen om å strikke lange sokker og går heller for ankel sokker - trur det blir ein god ide -
- og når eg i tilegg har 2 nøster til med slik tråd -- da har eg vel ein jobb å gjøre .

Takk i alle fall dui søte Line mor som utfordra meg -- eg tar den med min egen vri - og kansje du som leser trenger også ei lita utfordring --- versegod  ;)


2 kommentarer:

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...